13 listopada 2009

nebule & lości

koncert Tides From Nebula i Pg.Lost

mój apetyt na brzmienia gitarowe został zaspokojony .. ba powiem więcej .. to przerosło moje oczekiwania.. jeszcze czuje drżenie basu .. była moc!

TFN:






musiałam popełnić to w kolorze ... mimo że czerwień to tak mi się najbardziej spodobało



Pg.Lost






bassssss..



zdjęcia takie se .. no ale co zrobić .. brak wprawy i tyle .. wrzucam bo koncert był r e w e l a c y j n y [tak w ramach wytłumaczenia]
podziękował za aparat Michale

5 komentarzy:

  1. Musze przyznać, że to w czerwieni jest ciekawe i przyciąga wzrok. Gdyby było czarno białe chyba by nie robiło takiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje zdjęcia pewnie za dwa dni... chyba, że jutro będzie wyjątkowo nudny dzień na uczelni :]

    OdpowiedzUsuń
  3. a Twóje, zacne, ale widać, że światła brakujeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaa red ... ekhm ...
    Mikouaj podziękować .. światła brakowalo .. w szkle :P

    OdpowiedzUsuń