3 grudnia 2009

wrześniowe potyczki

Śląska liga RnW
troche zaległych zdjęć .. z września :)

















czasami jest tak, że zdjęcia muszą się uleżeć.. tak było z tymi, choć przyznam że zanosząc filmy do labu zastanawiałam się co też może na nich być - tak wiele się dzieje że troche mi się zapomina co robiłam na filmie a co na cyfrze.

przeglądając negatywy zaskoczona byłam że dopiero teraz wywołałam ten materiał, a skanując .. aż gęba rozjechała mi się w uśmiechu gdy zobaczyłam znajome twarze, zwłaszcza chłopaków z drużyny Jeźdźcy i Sitting Bulls, którzy bardziej lub mniej cierpliwie znosili moje panoszenie się :)

miło zobaczyć wzrok skierowany w strone obiektywu, szkoda że tylko na ekranie komputera .. do następnego ..

ps. Miko dzięki za szkło :)

1 komentarz:

  1. Rób więcej zdjęć chłopakom, cały klimat oddany niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń