23 marca 2011

garażowe

BigTeam4x4 jak zwykle powitał mnie kawą :)

W pierwszej kolejności pofociłam zewnętrze .. troche blachy połączonej z gumą .. ot se zmontowali chopcy zabawke.







no i po krążeniu po parkingu wpuścili Rude do wewnętrza .. a co mięli nie wpuścić :)



a potem było łapanie nieuchwytnego zwierza z gatunku "mechanicus wybitnus" w niesamowicie rzadko spotykanego rytuału spożywania upolowanego posiłku (niestety samego aktu polowania nie udało się udokumentować)



i tym miłym akcentem pożegnałam chłopców i z zaspokojoną kartą pamięciu ruszyłam ku domu :)

5 komentarzy:

  1. "mechanicus wybitnus" potrafi zaatakować z nienacka! często to można zaobserwować jak drogi się krzyżują, czyli stojąc na światłach sygnalizacji miejskiej :)

    BigU

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne foty, jak nie od nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BigU dobrze że się teraz świecę ;) będzie mnie omijał :P

    Fajne chopaki to i foty fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu małpiaście?
    mam dziś lapka brać do katowic? :P

    OdpowiedzUsuń